Happy 400 Follower's.

Disember 11, 2015

Assalammualaikum.


Happy 400 Follower's. Terima kasih kepada yang follow belog aku ni. Terima kasih banyak banyak. Aku sangat bersyukur kerana segmen Pencarian Blog Terkemas 2015 mendapat sambutan hangat. Aku tak jangka peserta yang join sebanyak itu. 107 peserta kalau tak silap. Itu pun ada lagi yang aku tak masukkan ke dalam senarai peserta. 

Disebabkan segmen tersebut, follower belog aku melonjak dengan mendadak. Happy sangat. Idea aku buat segmen tu pun sempena dengan belog aku yang agak kemas akhir akhir ini. Kemas kan? Tak adalah sakit mata korang semua bila jengah belog aku.

Aku pun tengah berfikir, hmmm macam mana aku nak pilih pemenang. Peserta pun dah terlebih ramai. Aku risau juga ni. Sangat risau. 18 disember tarikh tutup untuk segmen tersebut. In shaa Allah aku dapat selesaikan masalah tersebut. Doakan aku.

Tapi, aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada korang yang follow belog aku ni. Sayang korang. 

You Might Also Like

13 comments

  1. wahh , ada muka opi la kat situ . hehee, opi yg ke 419 :)

    BalasPadam
  2. tahniah! macam best plak buat2 segmen ni kan...

    BalasPadam
  3. Wah..tak lama lagi 500 ratus dah...TAHNIAH!!!

    BalasPadam
  4. saya rasa saya boleh menang.. mohon singgah blog saya.. kahkahkah.. kidding.. saje singgah sini.. =P

    BalasPadam
  5. yeay~ tahniah. Ada muka Ai juga kat situ~

    BalasPadam
  6. Tahniah.. ;)
    Klau krap join sgmen, ga ke mmng cpat naik follower tu.

    P/s: klau pening nk pilih pemenang nti, kna senarai kan peserta, pastu listkan pula mna blog yng ok bg OB.. Pastu dr situ blh buat caburan juga. :)

    BalasPadam
  7. Power sangat blog ni ! . Tahniah !! :D

    BalasPadam
  8. ramainya! thanks OM sebab buat segmen ni...adalah semangat nak kemaskan blog...
    ^_^

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!

Subscribe