Riuh !! Followers Blog Berkurangan !

Disember 20, 2015

Assalammualaikum.

Huarghhhh... Aku ingat aku sorang je yang alami masalah followers yang makin dan bertambah berkurang. Rupanya rakan blogger aku pun turut alami perkara yang sama. Izyan Cinnamon dan juga Rrai pun terkena tempias berkurangnya followers belog. Even followers aku tidaklah seramai mereka, yang pasti aku turut rasa sebak, kenapa dan kenapa makin berkurang?

TAkkan dengan berjemaah followers aku unfollow blog aku? Ke blogger.com yang bermasalah? Haishhh aku pun tidak pasti. Pleaselah abang blogger.com jangan buat hal dengan kami semua. Tolong pulihkan keadaan dengan segera oaky.



See. Kak Lyssa Faizureen pun hilang followers, puluhan ribu pulak. Hows sad! Aku harap kejadian ni akan dibaikpulih dengan segera. Jangan buat hal okay abang blogger.com, nanti ramai yang sailang.

Okay bye!


You Might Also Like

12 ulasan

  1. sama lah kita pun. semalam tengok makin bertambah ni tetibe ghaib .aikkk pelik bin ajaib jgk huhu sabor je laa...

    btw jom join my contest :)
    http://gadissirama-rama.blogspot.com/2015/12/contest-saya-nak-tudung-by-ay-collection.html

    BalasPadam
  2. Oh mai. Ingatkan kite sorang je cemni. Punya la nak bersendu sendu sebab terasa macam followers unfollow secara berjemaah 😭😭😭😭

    BalasPadam
  3. Oh mai. Ingatkan kite sorang je cemni. Punya la nak bersendu sendu sebab terasa macam followers unfollow secara berjemaah 😭😭😭😭

    BalasPadam
  4. Tu laaa Om Rrai pun semalam cuak jee ingatkan follower mogok unfollow blog Rrai hahahaha

    BalasPadam
  5. follower blog CF pon terkena jugak. huhuhu

    BalasPadam
  6. Samalah follower kita pun berkurangan juga.. sedihnya T_T

    BalasPadam
  7. followers blog Lissa pun dah hilang -_-

    BalasPadam
  8. Hopefully blogger.com buat sesuatu.. Mana pi ghaib followers semua..

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!