Sabar Tau.

Disember 18, 2015

Assalammualaikum.

Hai semua, korang sihat? Minggu ni adalah minggu yang sibuk untuk aku. Aku sibuk uruskan kerja praktikal, aku sibuk uruskan presentation dan Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. 

Untuk pengetahuan korang semua, pemenang Pencarian Blog Terkemas akan di umumkan tidak lama lagi. Aku tidak pasti bila tarikh aku umumkan pemenang tu. Pemenang kali ni agak sukar untuk mencari. Sangat sukar.

Aku minta maaf sebab buat korang semua tertunggu-tunggu. Im really sorry. Aku terlampau busy. Ya aku curi masa sedikit untuk taip entri ini. Aku harap korang faham keadaan aku.

Sabar tau :)

You Might Also Like

10 comments

  1. Take your time. Settlekan perkara yg penting dulu k? :)

    BalasPadam
  2. Takpe om. Uruskan mana penting dulu k?Jangan risau pasal pencarian tu kami semua boleh tunggu..

    BalasPadam
  3. siapkan perkara yang penting dulu..kipidap om~

    BalasPadam
  4. Standard la hjg taun ramai yang busy

    BalasPadam
  5. Take ur time. Dahulukan yg lbh pntg 😀

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!

Subscribe